واااااای از جدایی!!!


khaterat

    بدترین زمان موقع جداییه بخصوص اگه اون ترکت کن

      دنیا رو سرت خراب میشه 

       نمیدونی چیکار کنی

       دیگه اون آدم قبل نیستی 

         و نمیتونی باشی 

              

خدایا عاشقم کرد و کنار من نمیمونه 

داره دل میکنه میره بهم میگه پشیمونه 

خدایا عاشقم کرد و حالا از بودنم سیره 

دلی که عاشق من بود یک جای دیگه ای گیره 

خودش با من نمیمونه میگه تقدیر ما اینه 

میزاره گردن قسمت گناهش رو نمیبینه 

چه حالی دارم این شب ها چه روز های بدی دارم 

آهای تقویم پر پاءیز ازت بیزاره بیزارم 

تو تعبیر کدوم خوابی کدوم کابوس سرگردون؟ 

چقد دل میبری ساده چقد دل میکنی آسون 

کدوم مهمون ناخونده منو از قلب تو رونده؟ 

نگاتو کی ازم دزدید؟دل من رو کی سوزونده؟



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت16:49---21 مرداد 1392
آخ که راسته منم طعم جدایی رو چشیدم

رویا
ساعت16:48---21 مرداد 1392
شعر قشنگی بود ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : تنهایی و جدایی,
دو شنبه 21 مرداد 1392 15:29 |- naficeh -|

ϰ-†нêmê§